Euro Rich Hotel...


27 Disember 2013

Cuti-cuti Malaysia di sambung lagi ke destinasi Melaka Bandaraya Bersejarah. Kali ini kami mengorak langkah ke Euro Rich Hotel yang terletak di Plaza Mahkota, Melaka. Kami bertolak dari kampung pada jam 3.30 petang dan terpaksa menempuh kesesakan lalulintas di Bandar Melaka terutamanya di Bandar Hilir. Aduhai macam mana tak sesak giler sebab ramai pelancong asing dan pelancong tempatan yang melawat Melaka pada waktu itu.

Kami tercari-cari lokasi Euro Rich Hotel yang terletak di tengah-tengah Bandar Melaka, kira-kira 1 km dari Kubu A'Famosa dan Jonker Street yang terkenal. Setelah tiba di Jalan Melaka Raya berdekatan berhadapan Menara Tamingsari dan Dataran Pahlawan, kami mencari jalan ke Plaza Mahkota dan yesss akhirnya jumpa gak hotel tu.

 Inilah pandangan sisi hadapan Euro Rich Hotel.

Ini pula pandangan  lot Parking untuk meletak kenderaan bagi pengunjung hotel. Peringatan!!!! wajib gores kad kupon Parking Melaka (RM0.60 sejam) yang diberi percuma oleh pihak hotel bagi mengelakkan disaman oleh pihak berkuasa tempatan.

Alamatnya: Euro Rich Hotel Melaka: Jalan PM 13, Plaza Mahkota, 75000 Melaka.

Test...test...test remote tv....ok ker tak nie?
Itulah benda pertama yang dicapai oleh Hafizi sebaik tiba di hotel, asyik tengok tv ajer.

Di dalam bilik ini ada satu katil single dan satu katil queen, TV, aircond, meja tulis dan kerusi, bilik mandi En suite dengan kelengkapan mandian.

Ulasan untuk Euro Rich Hotel:-

Cukup selesa bagi mereka yang bercuti bersama family kerana bilik yang luas, lantai 'classic dark wooden flooring'  dan berdekatan dengan tempat-tempat menarik (Bandar Hilir, Menara Taming Sari, Dataran Pahlawan, Mahkota Parade, A'Famosa, Bukit St Paul), parking percuma, layanan staff yang mesra dan pantas.


No comments:

Post a Comment

HP Bowling Tournament 2017

Tahun ni banyak la pulak jemputan Bowling Tournament. Jemputan kali ni pula datang dari pihak HP. Acara ini dilaksanakan bagi merapatkan ...